Személyes bejegyzés - egy táska esete

Most egy kis kéréssel fordulok az olvasóim felé. Nem tudom pontosan, hogy segítséget kérjek, vagy válaszokat, esetleg azt amire vágyom. Egy táskáról van szó, nem lehetett nehéz kitalálni. Nekem ez a táska KELL. A kis történet annyi csupán, hogy megláttam ezt a táskát a Homini Emerito webshopjában. Pár nappal rá újra visszanéztem és nem volt ott. Jó árban volt és nagyon jól nézett ki. Keresgéltem kutatgattam mire egyetlen helyen találtam rá két darabra. Az Amazon.com-on. Aki ismeri az oldalt, tudja, hogy ők nem szállítanak Magyarországra. Mégis megkérdezném, hogy juthatnék hozzá a táskához? Bármilyen segítséget elfogadnék, csak jussak hozzá a hűn áhított táskához. :) Előre is köszönöm. Az alábbi linken találjátok meg a táskát és itt vannak a képek is róla. Szóval ... keressük.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...