Szerkesztői levél

Hosszú idő elteltével, de újra jelentkezik a blog. Ezúton szeretnék elnézést kérni a régi olvasóinktól a kihagyás végett, de örömmel jelentem, hogy zsúfolt hónapjaim közepette, úgy döntöttem, folytatom a gépelést. Őszintén megvallva már nagyon régen ragadtam betűt, így elég nehéz nekem a megfelelő megfogalmazás megtalálása, de ígérem, igyekezni fogok.

Annak, hogy miért most kezdem újra a párbeszédet, nincs különösebb oka, illetve ha van, most nem tudnám szavakba önteni. Egyszerűen fogalmazva most kezdtem ismét járni a várost, a délutánt, az éjszakát és a kultúrát. Számomra rettenetesen jóleső érzés, kicsit visszacsöppenni ebbe a világba, hiszen szerintem ettől él a város mély lüktetése. Megannyi plakátot és hirdetményt látunk szerte a városban a múzeumokról, színházakról, könyvekről. A városlakó részévé válik, ahogy az is, hogy elmegy mellettük. Az én példám különbsége csupán annyi, hogy bemegyek és megnézem milyen az, ami körülvesz. Hadd említsek egy közelmúltban megélt nagyszerű példát, amit én is egy hasonló blogon találtam.


Úgy másfél-, két hete találtam a Rudino Art Show nevű rendezvényt. Nem kezdem el firtatni, hogy pontosabban mi ez, igyekszem röviden elmesélni az élményt és a komolyabb érdeklődőknek a névre kattintva megjelenik majd a rendezvény saját elérhetősége. 

Ez szaknevén egy Műterem Lakás Színház. Az elmúlt egy héten több hírportálon találkoztam a rendezvénnyel, ami nagyon jó, de a sallang, tájékoztató szövegen kívül nem sokat közöltek. Én egyedül érkeztem a rendezvényre, de nagyon hamar egy fantasztikusan megkoreografált házibuliban éreztem magam. Mindenki ismerkedett, beszélgetett, ivott, evett illetve rácsodálkozva és meghitt ámulattal nézte az előadók sorának bámulatos megjelenését. A házigazda kedves, sziporkázó festőművész, a vendégek pedig egy kicsit mind ebből a világból kikerült elvarázsolt emberek. A rendezvény zártkörű, ígyhát érdemes idejében jelentkezni és feliratkozni, hiszen aki bejut, annak egy élmény marad, ahova visszavágyik. Én most lehet, hogy némileg elfogult vagyok, hiszen valamelyest még a tegnapi este hatása alatt állok, de feltöltődve jelentem ki, remélem, még sok ilyenben lesz részem. 

A város tehát megannyi helyen igyekszik meglepni minket, nekünk csak figyelnünk kell rá, hogy meglephessük magunkat is vele. A következő hetekben igyekszem valamelyest rendszeresíteni a megszólalást, így néhány ötlettel vezérelve bemutatnám a számomra új dolgokat, szeretnék bevezetni némi vizuális dózist a programba és ha úgy adódik ismét valamilyen rendszert kialakítani. Továbbra is éltetni kívánom a facebook oldalunkat és e-mail címünket, ahol mindenki követni tudja legfrissebb bejegyzéseimet és természetesen bárkinek válaszolok bármilyen oldallal kapcsolatos kérdésére.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...