FRISS 2011

Ismét megrendezik a fiatal képzőművészeti diplomások éves tárlatát, a Friss 2011-et Budapesten, a Kogart Házban. Augusztus 5-től szeptember 18-ig huszonkét magyar és hat román fiatal alkotásai tekinthetők meg.
A Kovács Gábor Művészeti Alapítvány nyolcadik alkalommal rendezi meg a kiállítást. A pályakezdő művészgenerációt legrégebben figyelemmel kísérő fórum, amely a puszta bemutatáson túl pályákat indít el, összehozza a szakma képviselőit (galeristákat, művészettörténészeket, kritikusokat) illetve a közönséget a legígéretesebb, még felfedezésre váró alkotókkal. A kiállított anyagot a Magyar Képzőművészeti Egyetemen, a Pécsi Tudományegyetem Művészeti karán, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen valamint a Bukaresti Képzőművészeti Akadémián diplomázott fiatalok alkotásaiból válogatták.

A műfajilag sokszínű kiállításon huszonhat művész festményei, installációi, videói és térbe helyezett objektjei láthatóak. Az idei tárlat vezérfonala az identitás keresés, a művek a „ki vagyok én?” és a „hol vagyok én?” kérdésre keresik a választ. Ezenkívül a rendszerváltás előtti gyermekkor képei is megjelennek, így a történelem és a nosztalgia is szerepet kapnak a tárlaton. Az utolsó szekció pedig nem az emberről szól, hanem a világegyetemről. Tehát nem csak az alkotók sokasága miatt különleges a kiállítás, hanem a tematikus sokszínűség miatt is.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...