Egy cseppnyi nagyítás... :)

Találtam egy fotót épp a minap, melyet Sharon Johnstone készített.
Birminghamben él, és természet fotói elragadóak. Harmatcseppekről készít makró felvételeket, igazán művészi megközelítéssel, ami megtekintés után számomra felejthetetlen maradt.
Személy szerint úgy vélem, mivel engem is vonz a makró fotózás, hogy ő aztán kimondottan nagy szenvedéllyel ássa magát az apró cseppek közé. :)


Mint írja is honlapján, szépművészeti múlttal rendelkezik és a WSCAD-n (ma University of Creative Arts ["Alkotó Művészetek Egyeteme"] néven ismert) szerzett képzőművészeti diplomát 1993-ban, ahol szépművészeti sokszorosító grafikára szakosodott.
Bár a leírottak szerint kevés időt tölt a művész-stúdiójában, a fotózás iránti szenvedélye kétség kívül rabul ejtette.

Idézem fordítással nektek:
"A makró fotózás által egy kicsiny világba menekülök. Imádom felfedezni a természet azon apró részleteit, melyeket gyakran figyelmen kívül hagyunk, melyeken átsiklunk. Rendíthetetlenül szeretek felfedezni szemet gyönyörködtető színeket, a természet absztrakt kompozícióit. Ezen felül úgy érzem, akkor vagyok a legboldogabb, amikor négykézláb, és térdemen mászva fedezhetem fel a friss harmatos moha egy apró részét, amint épp megcsillan a korareggeli nap fényében."

A képeit nézegettem, és egészen idilli hangulatba hoztak. Komoly felszereléssel rendelkezik nyilvánvalóan, hiszen én csak agyban tudok hasonló fotókat készíteni, de még így is elkápráztat a részletesség, hiszen szabad szemmel akármennyire nézem közelről ezeket a növényeket, nem láthatom ennyire részletesen.
Elismerésem határtalan. :) Nézzétek meg IDE kattintva, milyen csodát lát fényképezőgépén keresztül.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...