Interjú László Attilával

A forró nyári napok alkalmával én sem találtam jobb elfoglaltságot magamnak, mint megnézni, milyen kínálatból válogathatok a televízióban. Csalódtam egy kicsit, továbbra sem lesz ez a hobbim, ám az egyik csatornán egy fiatal, ám annál tehetségesebb előadót, László Attilát, a 2011-es Csillag születik győztesét láttam énekelni. Még aznap megkerestem, hogy beszélgessünk egy kicsit.

Először is az elmúlt két évről érdeklődtem.

Mi történt a tehetségkutató óta, az elmúlt két évben?

A tehetségkutató nagy fordulópont volt az életemben sokat tanultam koncerteztem utaztam olyan művészembereket ismerhettem meg, akiktől nagyon sok jó tanácsot kaptam.

Már kiskorától éneklést tervezett, vagy hirtelen jött ötlet volt a Csillag születik?

Édesanyám mindig azt mondta, hogy hamarabb tanultam meg énekelni, mint beszélni. Kiskorom óta énekelek, és 10 éves korom óta zongorázom. A Csillag születiket egy évvel a verseny előtt már tervezgettem.

Milyen gyakran koncertezik? A nyár inkább pihenéssel vagy munkával telik?

Koncertjeim elég gyakran vannak a nyár az zsúfoltabb, télen kevesebb van, de legalább több időm jut a tanulásra.

Nyáron van a legtöbb fellépésem, de jut időm nyaralni is, az idén is a Fekete-tengeren fogok eltölteni egy hetet, majd augusztus végén megyek hat hétre az USA-ba, és Kanadába ahol szintén nyaralok is és énekelek is.

Volt-e valamikor egy nagyon emlékezetes koncert? Ha igen, miért volt ez különleges?

Több emlékezetes koncertem is volt, pl.: a verseny utáni köszönet koncertem Erdélyben ahol több ezren is voltak, a Kapcsolat koncert Budapesten, a Balázs Fecó60 koncert és a Varnus Xaver Rodha Scott koncert, ahol meghívott fellépő voltam.

Fiatal még, biztosan tanul. Hogy megy a suli?

Természetesen a tanulást sem hanyagolom el, az idén előre hozott érettségit tettem angol nyelvből és ének-zenéből, ami kitűnően sikerült.

Mik a tervei a jövőre?

A jövőbeli terveim elsősorban a zene és az éneklés minél profibb elsajátítása,idegen nyelvek tanulása, zeneszerzés és a zongora és gitár mellett még más hangszereken is szeretnék megtanulni játszani.

Várhatnak a rajongói a közeljövőben új lemezt?

A tavaly jelent meg az első lemezem,és természetesen szeretnék még másodikat is harmadikat is, de úgy szeretném hogy az én szerzeményeim kerüljenek rá és azon még dolgozni kell.

Próbálkozott már dalok írásával?

Próbálkozok zene szerzéssel és segítséget is kapok, úgy érzem hogy jó úton haladok.

Milyen zenét hallgat, amikor nem dolgozik?

Minden fajta zenét szeretek, persze vannak kedvenceim akiket szívesen hallgatok,pl.:Elvis, Frank Sinatra, Jonh Lenon, Elton John stb.

Nemsokára eljön a 18. szülinapja. Tervez valamit erre a különleges napra?

Az idén még csak 17 leszek októberben,de a szülinapok mindig különlegesek.


Köszönöm, hogy válaszolt a kérdéseimre. A továbbiakhoz nagyon sok sikert, és kitartást kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...