Homini Emerito 2011 Ősz/Tél

A Mango által forgalmazott férfimárka kis hazánkban már nem elérhető egyik üzletben sem. Azonban az internetes rendelés még mindig lehetséges opció azoknak akik szeretik ezt a brandet és az igazán férfias darabjait. Nekem személyes kedvencem, főleg ha emlékeztek a táskára (amit még mindig nem sikerült beszereznem) amit olyan nagyon vágytam. A H.E. most a legújabb őszi-téli kollekciójával mutatkozik be, ami hűen magához, igazán markáns darabokat vonultat fel. A Letisztult vonalak és a natúr színek változatlanok, a kifinomult és a minőségi anyaghasználat pedig örök. Az ár, még újabb daraboknál is felső-középkategóriás, de érdemes figyelni a webshopjukat, akár leárazás, akár új darabok iránt. További képek a megtekintés után.


Nekem ez a kabát a kedvencem, bár én szürkében lestem ki magamnak. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...