Ami több mint street fashion

Őszintén szólva most igencsak lemaradva érzem magam (ismét). Találtam egy nagyszerű oldalt, ahol a divat szerelmesei saját lookbook-jukat töltögetik fel szép számmal. A legszebb az egészben, hogy az itt szereplők nem csak szerelmesei a divatnak, de sokan ebben a szakmában is tanulnak, dolgoznak vagy szeretnének elhelyezkedni, ezért látványos műveket láthat az itt böngésző. Én Lídiának a The girl behind the fashion mask blog gyönyörű szerzőjének köszönhetem, hogy megtaláltam ezt az oldalt. Nos, hogy miért is érdemes itt nézelődni? Mert aki nagyszerű inspirációs élményt nyújt és aki tényleg szereti a divatot, még meríthet is ötleteket mások összeállításaiból. Persze némely darabot elnézve megölt az irigység is, de ez talán természetes az első pillantásokkor. 
Engem azért is fogott meg az oldal, mert aki jól ismer tudhatja, hogy én is mind a divat, mind pedig a fotózás szerelmese vagyok. Ez a poszt végülis kicsit a rokonlelkűeknek szól, de biztos vagyok benne, hogy aki még nem ismerte a LOOKBOOK.nu oldalát, most talált egy új helyet amit figyelemmel kísérhet. 
Képeket ez esetben nem teszek ki, hiszen rengeteg lenne a számos országból feltöltő megannyi felhasználó képei közül kiválasztani a legszebbeket, egyszerűen magával ragadó mind. Érdemes csekkolni.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...